איך נכון לאחסן את השוקולד שקנינו או שהכנו בסדנה?
את השוקולד מומלץ לאחסן במקום מוצל, חשוך וקריר. אין צורך במקרר. רצוי במקום ממוזג.
את השוקולד מומלץ לאחסן במקום מוצל, חשוך וקריר. אין צורך במקרר. רצוי במקום ממוזג.
כן! חשוב לעדכן פרט זה בעת הרישום בשביל שנדע להערך בהתאם :)