שרינה שוקולד הינו מרכז מבקרים
לשוקולד ובו נערכות מגוון סדנאות

הקמת שרינה שוקולד במתכונתה הנוכחית הינה פרי של תהליכי חיפוש והתלבטות ארוכים שבהם נבחנו אלטרנטיבות רבות ובסופו של דבר נבחר הקונספט הנוכחי והמיקום:

 מושב עין ורד

רקע כללי

היזמות מתחילה בגרמניה. המשפחה התגוררה בפרנקפורט שבגרמניה בין השנים 1999-2005 עקב עבודתו של גיל כמנהל השיווק של סניף אגרקסקו בגרמניה. לימור שיצאה עמו לחו"ל עזבה משרה של מורה והייתה פתוחה לשינוי כיוון מקצועי.

כשהוחלט להקים ביחד מרכז קולינרי במשק החקלאי במושב עין ורד בהתבסס על מודל מצליח שקיים בגרמניה, ניצלה לימור את תקופת המגורים בגרמניה והכשירה עצמה כשוקוליטיירית באמצעות קורסים שעברה אצל יצרני שוקולד גדולים באירופה VALRHONA שבצרפת ,BARRY CALLEBAUT שבבלגיה, ואחרים. והשתלמה גם אצל שוקולייטירים בארה"ב.

האתגרים היו רבים, בעיקר למצוא קונספט ייחודי, ולהקים עסק משותף בסטנדרטים אירופיים ועם פעילות משמעותית.

בשלב חיפוש הקונספט הנכון, התקבלה התובנה שהשילוב של משק חקלאי שבבעלות המשפחה, עם רקע מקצועי מתאים וקונספט חדשני שמרכזו שוקולד יכולים לאפשר את הקמת הפרויקט. השותפות העסקית של גיל עם לימור שבפועל מנהלת את המקום אפשרה כיסוי כל התחומים הנדרשים לתפעול עסק.

ניסיונה הרב של לימור בהוראה והיכרותה את עולם השוקולד, הינם מתכון מוצלח לניהול עסק שבו ישנם מרכיבים חשובים של הדרכה וייצור.

 

שרינה שוקולד הינה חברה בע"מ שהוקמה בשנת 2010,

כיום מועסקים בחברה 5 עובדים קבועים :

לימור דרוקר- מנהלת, מנחה סדנאות.

רוסלן אוטבייב – שף קונדיטור

שלי סימנטוב – שף קונדיטור

עדי נוימן – שוקוליטרית

תמי משמעות – שוקוליטרית

 

בפועל מועסקים גם מספר לא מבוטל של בני נוער וצעירים בעיקר לתחום הסדנאות והאירוח בהתאם לפעילויות השוטפות.

אנו בשרינה שוקולד רוצים להאמין כי לפעילות העסקית שלנו יש גם תרומה לקהילה הן בשיפור חזות המושב שאנו נטועים בו והן על ידי היותנו יצרן ומעסיק הוגן.

לצפייה בכתבה על שרינה שוקולד בעין ורד שהתפרסמה בעיתון דה מרקר לחץ כאן.

 

 

הצוות

לימור דרוקר

מנהלת | מנחה סדנאות

נועה דרוקר

מנהלת הייצור

שלי סימנטוב

שף קונדיטורית

עדי נוימן

שוקוליטרית

תמי משמעות

שוקוליטרית

רוסלן אוטבייב

שף קונדיטור

כיום לאחר מספר שנות פעילות בהן נבנה המותג 'שרינה שוקולד', אנו חולקים את נסיוננו והצלחתינו בהקמת עסק, ומשלבים סדנאות שוקולד לתלמידים בבתי ספר, יזמי העתיד, עם הרצאה בנושא יזמות עסקית, שבה אנו סוקרים את השלבים של הקמת עסק משלב הרעיון ועד ההגשמה, מאפשרים לילדים לחוות את המקום ולקיים איתנו דיון פורה, כל זאת בשיתוף והכוונה של המורות/מורים לכלכלה וליזמות עסקית.