כל אחד אוהב להתפנק, וכשמקום העבודה מציע לצוות העובדים יום כיף , יום הכיף צריך להיות מפנק , ושישאיר רושם על העובדים, כי הרי מקום העבודה, החברה, הארגון, הוא הבית השני של העובד.

אנו בשרינה שוקולד מאמינים שביכולתנו לגרום לכך שיום הכיף יענה על הציפיות ויהיה "הוואאו" המצופה.  לשם כך נמנה את הדברים העיקריים אליהם יש להתייחס ושאנו מציעים עבורם מענה.

 

מה יש לנו להציע!

א. פעילות מהנה –  לנו בשרינה שוקולד אפשרות להציע מגוון סדנאות שוקולד.

סדנאות השוקולד לצוות עובדים הנן לכ-2 שעות פעילות.  במהלכן יכינו המשתתפים מספר מוצרי שוקולד כפרלינים, וטראפלס..  הפעילות עצמה מהנה ומשחררת, ובסופה גם יוצא כל משתתף ושלל המוצרים שהכין בידיו. יש מעט מאד אנשים שלא ישמחו לקבל לידם שי משוקולד.

אפשרות נוספת היא סדנת בישול – לשם כך אנו מביאים שף שיודע לארגן את הסדנה כ"קרב סכינים" או עבודה בתחנות עבודה לפעילות חווייתית.  בד"כ אפשרות זו הינה לצוות בגודל בינוני ומעלה.

 

ב. כיבוד – ביכולתנו להציע מספר תפריטי ארוחה למשתתפים, כבוד קל, ארוחת בוקר, צהריים וכו'  תפריט חלבי. (למקום כשרות חלבית של רבנות לב השרון) וניתן לקיים את סדנת השוקולד כקינוח של הארוחה.

 

ג. מיקום מרכזי –  מושב עין ורד, בשרון, באזור המרכז, קרוב לכל מקום וטובל בירק,   היתרון של יום כיף בסביבה הוא שאין צורך להעביר חצי יום בנסיעות בכדי להגיע לאתר המבוקש. אנו עוסקים בתיירות כפרית והמיקום בשרון הינו יתרון.

 

ד. תוכן מגוון – הפעילות שאנו מציעים (סדנה +כיבוד) אמורה לתת מענה לחצי יום,    בהנחה ויום הכיף מיועד להיות יום מלא, אנו מאפשרים פעילות נוספת של הצוות ע"י שימוש עצמי בחללים של המתחם ושימוש בציוד האודיו וידאו של המקום.

 

אפשרות נוספת היא מציאת אטרקציה נוספת בסביבה ומלוי כל היום בתוכן.  כיוון שאנו במרכז הארץ ישנן אפשרויות רבות למלא את היום (והערב) בפעילות כיפית.

 

כפי שאוזכר בפתיחה , קיימת האפשרות לקיים סדנת בישול וארוחה בסופה,  ניתן לשלב את הכנת הקינוחים בסדנת הבישול כסדנת שוקולד בה יוכנו  קינוחי שוקולד עשירים.  פעילות זו לוקחת זמן רב יותר , מהנה, מגבשת,  ונותנת פתרון ליום מלא באתר אחד.