בתהליך הרישום אנו שואלים על מספר המשתתפים ומכינים שולחן לכל משפחה לפי כמות המשתתפים. לכל ילד יש מלווים מבוגרים וכולם תופסים מקומות.
כעקרון , כל מי שנכנס לחדר הסדנאות משתתף ומשלם. אנו מאפשרים למלווים להחליט אם הם נכנסים לחדר הסדנאות או לא. כאשר הילדים מאד צעירים זה מתבקש שהורה מלווה ישתתף. כאשר הילדים גדולים יחסית, זה נתון להחלטת המלווה. השתתפות בסדנת הילדים הינה חוויה משפחתית ולכן הורים רבים בוחרים להיכנס ולשלם ולהיות עם הילדים. ההורים יקבלו ערכה כמו כל ילד ויכינו יצירות משוקולד. במידה והילדים בוגרים יחסית או שיש אחד האחים שהוא בוגר, יכולים ההורים לשבת מחוץ לחדר הסדנאות ליהנות מקפה ולהשאיר את הילדים בידי מדריכותינו.
יחד עם זאת במקרים מיוחדים לפי שיקול דעתנו נאפשר כניסת הורה מלווה ללא תשלום או בתשלום חלקי.