פרק זה מיועד למורים בתיכון, המלמדים בבית הספר כלכלה ו/או יזמות עסקיתtn_0046

והמעוניינים לחשוף את התלמידים להיכרות עם יזם, (גיל דרוקר).

שהקים ביחד עם לימור את חברת שרינה שוקולד, יש מאין, ומוכן לשתף את התלמידים בסיפור הקמת העסק.

 

לימודי יזמות  הנם חלק חיוני בהכשרת תלמידים לקראת העתיד ומהווים את המנוע לצמיחה של המשק הישראלי.

הביקור במרכז המבקרים שרינה שוקולד במושב עין ורד יעשיר את עולמם של התלמידים וייתן לאלה שיבחרו להיות יזמים בעתיד 'כלי עבודה' משופרים להמשך דרכם.

 

בנוסף יחוו התלמידים היכרות עם עולם השוקולד,

חווית הביקור משלבת סיור מקצועי משכיל וסדנת שוקולד שביחד מקנים למשתתפים ידע והנאה.

הפעילות כוללת:

 

א. הרצאה של גיל (בעלים, כלכלן) בנושא יזמות עסקית וכלכלה,  בהתייחס להקמת חברת שרינה שוקולד והיבטים של תפעול העסק.

בסוף ההרצאה- דיון.

 

בהמשך ראשי הפרקים להרצאה. – אנו משתפים פעולה עם המורה המנחה. נשמח לקבל פידבק ולהתאים את ההרצאה לנושאים הנלמדים.

 

ב. ביקור והסבר על גידול עצי קקאו בחממה מבוקרת אקלים, צפייה בסרט קצר המספר את סיפור השוקולד וסדנת שוקולד.

התלמידים יחוו היכרות עם עולם השוקולד באמצעות סקירה קצרה, מלווה בטעימות של סוגים שונים של שוקולד.

 

בפרק המעשי יכינו המשתתפים טראפלס משוקולד, יזלפו שוקולד לתבניות, יכינו ציור משוקולד וייהנו מפונדו שוקולד בו יטבלו שיפודי מרשמלו בשוקולד .

 

כיבוד:   ניתן להזמין אצלנו מגשי פיצות לילדים.

 

ראשי פרקים להרצאה ודיון בנושא יזמות עסקית וכלכלה – הקמת מיזם שרינה שוקולד

1.  הצגת בעלי המקום:   גיל ולימור דרוקר  + רקע  מקצועי.

2.   הסיפור שלנו – מקור המוטיבציה.

3.  בחירת הקונספט. – תהליך החיפוש.

4.  תיאור העסק – מבנה הבעלות – תיאור מרכזי הרווח.

5. מקורות המימון.

6. התכנית העסקית – אפיוני  SWOT , (strengths ,weaknesses, opportunities, threats).

7. גורמים מסייעים.

8. עקרונות השיווק. – שיווק ממוקד לקהל היעד. – תיאור הפעולות בפועל.

9.  בחינת מצב העסק. –  7 שנים מאז ההקמה. (פני העסק לאן?)

10. דיון פתוח – שאלות ותשובות.

 

נכון להיום,  ישנם בתי ספר שהמורים הרלוונטיים שהכירו אותנו חוזרים מדי שנה עם תלמידים מכיתות י"א י"ב ,

במידת הצורך ניתן לקבל חוות דעת מאותם מורים לגבי הפעילות המוצעת.